Bekijk hier enkele reviews van anderen die jou zijn voorgegaan:

Preweesh R.

     

Top rijschool, Top rijinstructeur. Gewoon een topper. Zou iedereen adviseren autorijschool Shiv voor het snel behalen van je rijbewijs.

Lisa xvo

     

Top ervaring met de rijinstructeur shiv! Goed en snel leerende lessen en legt alles goed uit op een simpele maar goede manier. Echt een aanrader. Toppertje shiv Gr Gino Frantzen

Dheeraj Sewlal

     

Topp rijschool manier van les geven was erg duidelijk, ben goed examen/rij klaar gemaakt. Ben vandaag geslaagd alles gedaan wat mij verteld en geleerd is . Voor iedereen een aanrader !!!!

Nisrine Challah

     

Mijn ervaring bij Rijschool Shiv was heel goed! Hij is een hele fijne rij instructeur, geeft heel goed les en laat je goed op je gemak voelen. Ik zou zeker bij hem lessen! Ik kom van een andere rijschool en ik zou hem zeker aanraden!!!

Samantha Eilers

     

Fijne instructeur, geeft je vertrouwen tijdens het rijden en goede feedback. Dankjewel voor alles!

Emile

     

Shiv is een hele aardige gozer hij is altijd duidelijk en zorgt ervoor dat je alles begrijpt. Ik ben vandaag geslaagd en ben heel dankbaar dat Shiv mij zo goed heeft geholpen ermee. Ik zou hem zeker aanraden.

Wessel Christensen

     

Vandaag geslaagd voor mijn rijbewijs! Autorijschool Shiv is een onwijs goede leraar met veel geduld, goede tips en ook nog eens heel gezellig. Ik heb super veel van mijn rij instructeur geleerd en heb een onwijs leuke tijd gehad. Shiv, bedankt!!

H CT

     

In 1 keer geslaagd, mede dankzij door rijschool Shiv , geweldige rijschool/rijinstructeur neemt de tijd voor je is geduldig vriendelijk beleefd een aanrader voor iedereen Bedankt Shiv was top om bij jou te lessen

Thadeo K

     

In 1 keer geslaagd voor mijn auto praktijk. Shiv is één van de betere rij-instructeurs van Den haag en omstreken. Goed oplettend, gezellige sfeer en alles wat je kan wensen van een rijschool.

Sheyara Krishna

     

Ik ben vandaag in 1x geslaagd voor mijn praktijkexamen, dit allemaal door Shiv. Hij is heel duidelijk en super geduldig. Super goede ervaring bij hem gehad! 🥳

Reda Bartal

     

Goede rijschool, in een keer geslaagd. Heel aardig en respectvol. 😁

Rik van Es

     

Bij autorijschool Shiv mijn tussentijdse toets behaald en mijn rij-rijexamen in 1x gehaald. Ik raad iedereen aan die wilt gaan lessen dat hier te doen bij Shiv. Hij geeft goed en rustig les, en legt alles uitstekend uit. Ik heb onwijs genoten van de rij-lessen Bij je shiv haal je het sowieso !! Vooral bedankt naar de topper achter deze fantastische rijschool.Shiv!!

Danielm Verseput

     

Top rijschool met begeleiding op niveau van de leerling! In 1x geslaagd dus zeker een aanrader. Dankjewel Shiv!

Maxime Claas

     

Na veel slechte ervaringen met andere rijscholen ben ik door mijn zus terecht gekomen bij rijschool shiv. Ik voelde me direct op me gemak. Binnen een paar maanden (incl corona) heb ik redelijk vlot mijn rijbewijs behaald. Shiv is een topper met veel geduld die zichzelf vol inzet voor zijn leerlingen. Heel erg bedankt shiv, dankzij jou ga ik met een goed gevoel de weg op.

Abnormaal

     

Een hele goeie rijschool, alles werd duidelijk uitgelegd, en er is altijd wel een goeie sfeer in de auto, ben daardoor ook geslaagd waar ik super blij mee ben. Als je nog een rijschool zoekt is deze echt perfect 🤩.

Rashan Habib

     

Goede rijschool met een goede instructeur die duidelijke uitleg geeft en je de tijd geeft om te leren. Altijd op tijd en heel flexibel. Ook is de sfeer heel aangenaam en is deze rijschool zeker een aanrader! Altijd in voor een praatje.

RFS Original

     

Echt een top instructeur! Heeft mij ontzettend veel geholpen en dacht altijd mee naar een oplossing. Super flexibel, en super chill. 100% een aanrader als rijschool!

Chucky11 -

     

Shiv is een super goede rij-instructeur!🚗 Weet wat hij doet en blijft altijd relaxed!💪🏽 hij kan goed levelen op persoonlijkheid. Echt een aanrader voor iedereen die fijne lessen wilt! En natuurlijk een goed eind resultaat wilt behalen 👏🏼

R AI

     

Super fijne rijlessen gehad en vandaag geslaagd. Autorijsschool Shiv is een echte aanrader om je lessen te volgen.

Amissa Kandeke

     

Eindelijke geslaagd :) Ik heb zeker naar mijn zin gehad bij Shiv. Hij legt alles goed uit, Hij is heel erg behulpzaam. De lessen zijn waren erg leerzaam en een gezellige sfeer. Bij hem voel je je echt op gemak. :) Bedankt voor de fijne, leerzame lessen :) pppprrrrrrr

Shaun Glaser

     

Top rijschool is altijd gezellig en je leert elke keer weer iets bij. Rijinstructeur is altijd vrolijk en in voor een gesprek maar blijft professioneel. Bedankt Shiv voor het behalen van mijn rijbewijs.

Rania Kasiem

     

Echt een goede rijinstructeur!! Hij stelt je op je gemak en geeft op een professionele manier les waar ook zijn humor in verwerkt is. Met het geduld, de goede uitleg en het begrip van deze rijinstructeur, heb ik zeker een fijne rijervaring gehad en raad ik deze rijschool zeker aan!

Simron H

     

Beste Rijschool van Den Haag en wellicht heel Nederland. Heel netjes en altijd beleefd , met good vibes. Heb eindelijk mijn Rijbewijs gehaald dankzij Shiv!!! Shiv is een Baas en sowieso de beste!

Sharissa Rachelle

     

Top rijschool! In één keer geslaagd! Ik heb de lessen altijd als gezellig en leerzaam ervaren. Zoek je een goede rijschool? Dan is autorijschool Shiv zeker een aanrader!!!

Roxanne H.

     

Shiva is echt een goede rij instructeur! Hij legt alles goed uit, is duidelijk en stelt je op je gemak. Zeker een aanrader om bij hem te gaan lessen. Ik ben in 1x geslaagd. Dankjewel shiv! :)

Amil R.

     

Echt een hele goede rij-instructeur! Stelt je op je gemak en helpt je goed op weg. Hij is ook altijd positief, maakt grapjes, let op je rijgedrag en is over het algemeen heel professioneel. Top rijschool!

Leandra Brochard

     

Echt een top rij instructeur ! Weet wat die doet en super relax, echt een aanrader om bij hem te gaan lessen. Geeft je veel instructies en helpt je overal bij.

Shalini Khoenkhoen

     

Fijne ervaring gehad met de rijlessen. De sfeer in de auto is altijd prettig en de uitleg is rustig en duidelijk. Kortom autorijschoolshiv is een aanrader!

Rashiel Kartowidjojo

     

Hele goede rij instructeur geeft goed les, legt alles stap voor stap uit en stelt je heel erg op je gemak. Autorijschool Shiv is zeker een aanrader!

Serinety van der Graaff

     

Yess geslaagd.🥰Ik heb me hier ontzettend fijn gevoeld! Me rij instructeur was/ is super chill!!! Hij neemt alles goed door en legt alles super goed uit. Dank u wel Shiv.

Soebhaas Gauri

     

Beste rijschool vriendelijk en betrouwbaar

Ayoub Aouragh

     

In een keer geslaagd bij Autorijschool Shiv en binnen 3 maanden mijn rijbewijs op zak!!! Echt een aanrader. Gezellige en leerzame lessen!!!

Priscilla Jill

     

In ene keer geslaagd bij Shiva! En zoals Shiv altijd zegt.. "Zo doen we dat!". Hele positieve instelling. Bij hem voel je je direct op je gemak. Legt goed en makkelijk uit. Hij kan er zeker voor zorgen dat je in 1 x slaagt. Bedankt voor de fijne, leerzame lessen!

Renate Koning

     

Top! Rijbewijs in 1 keer gehaald. Angst voor tunnels en vrachtwagens overwonnen door de beste rij Instructeur shiv. Top man bedankt !!!

Mary Jane

     

Ik heb vanaf het begin tot het einde een positieve ervaring gehad. Echt een aanrader! Bedankt Shiv voor de goede en fijne lessen!

Mikaili jandroep

     

In 1x afgereden! Goede rijschool met een geduldige rij instructeur altijd gezellig/leerzame rijlessen. Zeker aan te raden!

V. Hooi

     

Hele goede rijschool en shiv is super chil legt alles stap voor stap uit en stelt je op je gemak. Autorijschool shiv is zeker een aanrader! Rijbewijs in de pocket thnx shiv voor alles!!!

Melissa Degermenci

     

Nooit gedacht dat ik hem zou halen! je bent superrr relax je neemt de tijd voor je leerlingen en je werkwijze heeft mij echt geholpen. Bedankt voor alle super goede lessen, adviezen, en vooral de vertrouwen in mij.. Shiv je bent een topper thanks!! In the pocket 💪

Tim Meijer

     

Met een prettige ervaring de lessen afgenomen bij shiv. Een goede en relaxede instructeur Een aanrader en natuurlijk ook nog eens geslaagd!

Nora de Nijs

     

Super rijschool, in 1 keer geslaagd ! Echt een aanrader, geeft tot laat lessen en relaxte instructeur. Je leert snel en gemakkelijk.

Bastoss AMK

     

Heel erg tevreden met Rijschool shiv, duidelijke instructies, goede instructeur, fijne sfeer en uiteraard geslaagd!

pyro den Haag fc hoev

     

Deze man geeft je zoveel postieve energie en je word er zo rustig van dat alles vanzelf gaat beste shiv dank je wel voor de ervaring die ik van jou heb mogen leren Thanks voor alles

gewoonbruce

     

Mijn zoon heeft vandaag zijn rijbewijs gehaald 🥳🥳🥳 bij deze topper van een rijschool 🙏🏽✔️ Erg geduldig en alles word goed uitgelegd door Shiv mijn zoon is echt één grote chaoot Maar Shiv is het gelukt om hem te begeleiden en te laten slagen 🥳🥳

XxDZRTUHGLSxX 1

     

In 1 keer geslaagd dus als je zit te twijfelen waar te rijden bij Shiv zit je goed in de auto

Iraash Rostamkhan

     

Hij is flex en chill en geeft goed en duidelijk les. Hij heeft humor en geef altijd advies en tips. Top instructeur👍🏽 ben ook gelaagd🥳🥳🥳

Donna Jansen

     

Super rijschool! Hele relaxte rij instructeur, fijne lessen. Heel geduldig en alles goed geleerd.

steven jagroep

     

Shiva is één relaxte rij instructeur en weet goed wat hij doet. Ben in 1 keer geslaagd echt een aanrader!

Celina Kok

     

Veel geleerd en met plezier autorijles gehad. Ook in 1 keer geslaagd voor me tussentijdse toets en me eind examen! Bedankt voor alles shiv

Bo

     

De sfeer bij de rijlessen is altijd heel relaxt en er wordt altijd goede en duidelijke uitleg gegeven!!

Rowan Wolters

     

Goede rijschool duidelijke uitleg en altijd eerlijk en volop vertrouwen shiv bedankt voor de lessen